Een redirect is het verwijzen van een URL naar een andere URL. Als een bezoeker een URL intikt of aanklikt in een webbrowser zal de bezoeker naar een andere URL verwezen worden. Deze techniek wordt om verschillende redenen en op verschillende manieren gebruikt....
Men kan stellen dat Google wereldwijd gezien de meest gebruikte zoekmachine is. Een bedrijf zal zijn website daarom graag hoog in de zoekresultaten van Google willen zien opduiken. Om de beste zoekresultaten te behalen, is het verstandig om zich enigszins te verdiepen...
De Cornerstone Content van een website, is die inhoud die het bedrijf het beste weer geeft. Het bedrijf zal dan ook willen dat juist de pagina’s waar deze belangrijke content op staat het eerst bekeken worden door de bezoekers. Het gaat hierbij om content waarin het...
Met een Exact Match Domain wordt een domeinnaam bedoeld waarin de exacte zoekterm is verwerkt. Voor het gemak wordt vaak de afkorting EMD gebruikt. Een EMD wordt vaak ingezet om bij Google hoog te scoren op de belangrijke zoektermen. Hoe gebruikt men een Exact Match...
Enkele andere namen voor de meta tag description zijn meta description, meta description problems of meta snippets. Dit zijn allemaal namen om iets simpels uit te leggen. Er wordt namelijk mee bedoeld dat in 2 of 3 regels aan de bezoekers wordt uitgelegd wat er...
De simpele uitleg van een opt-in pagina, is een pagina waarop een website de namen en e-mailadressen van de bezoekers registreert. Deze e-mailadressen kunnen gebruikt worden bij een e-mail marketing. Een opt-in pagina staat ook wel bekend als een landingspagina of een...